Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Project (External)
  4. Podcast Frühe Bildung
 
Options

Podcast Frühe Bildung

Loading...
Thumbnail Image
Status
Project phase ongoing
Project Web Site
https://creators.spotify.com/pod/show/podcastfruehebildung
Project contact PHSG
fruehe-bildung@phsg.ch
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/1949
  • Details
  • Publications
Lay Summary
Der Podcast Frühe Bildung richtet sich an alle, die beruflich (in Kita, Kindergarten, Spielgruppe...) oder privat mit jüngeren Kindern zu tun haben. Der Podcast greift Fragen zur frühen Bildung auf, informiert zu Erkenntnissen aus der Wissenschaft und lässt Fachpersonen aus der Praxis reden. Frühe Bildung zum Mithören - wo immer Sie gerade sind! Der Podcast ist eine Produktion des Instituts Frühe Bildung 0 bis 8 der Pädagogischen Hochschule St.Gallen.
Relation to the professional field
Projects for the professional field
Topic PHSG
  • Frühe Bildung 0 bis 8...

Keywords
  • Wissenschaftskommunik...

  • Frühe Bildung

  • Podcast

Fields of Science and Technology (OECD)
  • Social sciences::Educ...

Project contact PHSG
fruehe-bildung@phsg.ch
Consortium Coordinator
Institut Frühe Bildung 0 bis 8 
Consortium Coordinator(s)
Vogt, Franziska orcid-logo
Principal Investigator
Quiring, Johanna orcid-logo
Investigators
Ray von Siebenthal, Mita 
Bohler, Fabienne 
FunderStartEndAward URL FunderGrant Number FunderFunder Program
Kanton St.Gallen 
April 1, 2023
December 31, 2023
Kinder- und Jugendkredit
Note on the external funding
Umfang war 9000 CHF

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback