Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Repenser les espaces d’apprentissage à l’école obligatoire: Enseigner à l’extérieur: une approche interdisciplinaire
 
Options

Repenser les espaces d’apprentissage à l’école obligatoire: Enseigner à l’extérieur: une approche interdisciplinaire

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Lecture
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Robin, N. (2019, Mai). Repenser les espaces d’apprentissage à l’école obligatoire: Enseigner à l’extérieur, une approche interdisciplinaire. Beitrag präsentiert im Rahmen der Vernissage L’école à ciel ouvert: Un manuel pratique pour enseigner les disciplines en plein air, HEP Vaud, 9. Mai 2019, Lausanne.
Author(s)
Robin, Nicolas 
PHSG Organisation name
Prorektorat Ausbildung 
Rektorat 
Project(s)
Enabling outdoor-based teaching 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
metadata only
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/2523
  • Details
Subjects
  • outdoor-based teachin...

  • Bildungsräume

  • Emotionen

  • Gesundheit

  • Einstellungen

  • Naturpädagogik

Fields of Science and Technology (OECD)
Educational sciences
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
PHSG Organisation name
Prorektorat Ausbildung 
Rektorat 
PHSG division (old structure)
PHSG - Institut Fachdidaktik Naturwissenschaften
Project(s)
Enabling outdoor-based teaching 
Funder
Foundation SALVIA 
Stiftung Mercator Schweiz 
Access Rights
metadata only (bibliographisch)
License Condition
All rights reserved
Rights Holder
Author(s)

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback