Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Durch Partizipation zu politischer Identität? Beziehungsanalysen zwischen schulischen Partizipationserfahrungen und Aspekten politischer(-moralischer) Identität
 
Options

Durch Partizipation zu politischer Identität? Beziehungsanalysen zwischen schulischen Partizipationserfahrungen und Aspekten politischer(-moralischer) Identität

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Conference Paper not in Proceedings
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Biedermann, H. (2014, September). Durch Partizipation zu politischer Identität? Beziehungsanalysen zwischen schulischen Partizipationserfahrungen und Aspekten politischer(-moralischer) Identität. Beitrag präsentiert an der 79. Tagung der Arbeitsgruppe für Empirische Pädagogische Forschung (AEPF). Thema: "Der Forschung | Der Lehre | Der Bildung". Universität Hamburg. 15.-17. September 2014, Hamburg (D).
Author(s)
Biedermann, Horst 
PHSG Organisation name
Rektorat 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
metadata only
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/4082
  • Details
Topic PHSG
Lehrer:innenbildung
Subjects
  • Durch Partizipation z...

Fields of Science and Technology (OECD)
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Name of the eventStart date of the event
AEPF 2014
2014
PHSG Organisation name
Rektorat 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
Access Rights
metadata only (bibliographisch)
License Condition
All rights reserved

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback