Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • Statistics
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Einstellungen zur Umwelt
 
Options

Einstellungen zur Umwelt

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Book Part
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Brühwiler, C., Abt, N., Buccheri, G., & Kis-Fedi, P. (2010). Einstellungen zur Umwelt. In D. Angelone, E. Ramseier, C. Brühwiler, V. Morger, U. Moser, & E. Steiner (Hrsg.), PISA 2006 in der Schweiz: Die Kompetenzen der Schülerinnen und Schüler im kantonalen Vergleich (S. 166–180). Oberentfelden: Sauerländer.
Author(s)
Brühwiler, Christian orcid-logo
Abt, Nadja
Buccheri, Grazia
Kis-Fedi, Patrizia
PHSG Organisation name
Prorektorat Forschung & Entwicklung 
Institut Mathematische, Naturwissenschaftliche und Technische Bildung 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
metadata only
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/4192
  • Details
Topic PHSG
Lehrer:innenbildung
Mathematische, Naturwissenschaftliche und Technische Bildung
Subjects
  • Umwelt

  • Einstellungen

  • PISA

Fields of Science and Technology (OECD)
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Natural Sciences
Humanities
Social sciences
PHSG Organisation name
Prorektorat Forschung & Entwicklung 
Institut Mathematische, Naturwissenschaftliche und Technische Bildung 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
Access Rights
metadata only (bibliographisch)
License Condition
All rights reserved

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback