Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Umsetzung der beiden Aspekte Ethik und Ökologie nach dem eidgenössischen Rahmenlehrplan im Fach Allgemeinbildung
 
Options

Umsetzung der beiden Aspekte Ethik und Ökologie nach dem eidgenössischen Rahmenlehrplan im Fach Allgemeinbildung

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Presentation
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Dal Cero, M., & Novak, P. (2003, September). Umsetzung der beiden Aspekte Ethik und Ökologie nach dem eidgenössischen Rahmenlehrplan im Fach Allgemeinbildung. Beitrag präsentiert im Rahmen des Kurses für das Bildungsdepartement St. Gallen (BLD), 07. November, 2003, St. Gallen.
Author(s)
Dal Cero, Maja
Novak, Pavel
PHSG Organisation name
keiner PHSG-Organisationseinheit zugeordnet
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
metadata only
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/2345
  • Details
Topic PHSG
Gesellschaftswissenschaftliche Bildung::Ethik, Religionen, Gemeinschaft (ERG)
Subjects
  • Ethik und Ökologie

Fields of Science and Technology (OECD)
Humanities::Philosophy, Ethics and Religion
Name of the eventPlace of the eventStart date of the event
Vortrag
St.Gallen
November 7, 2003
PHSG Organisation name
keiner PHSG-Organisationseinheit zugeordnet
PHSG division (old structure)
PHSG - Institut Weiterbildung & Beratung
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
Access Rights
metadata only (bibliographisch)
License Condition
All rights reserved
Rights Holder
Author(s)

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback