Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Aktive Lernzeit beim geführten versus selbstorganisierten Mathematiklernen: Mikroanalytische Falstudie mit Sekundarschüler*innen aus dem unteren Leistungsniveau
 
Options

Aktive Lernzeit beim geführten versus selbstorganisierten Mathematiklernen: Mikroanalytische Falstudie mit Sekundarschüler*innen aus dem unteren Leistungsniveau

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Journal Article
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Stebler, R., Gmür-Ackermann, P., Reusser, K., & Pauli, C (2023). Aktive Lernzeit beim geführten versus selbstorganisierten Mathematiklernen: Mikroanalytische Fallstudie mit Sekundarschüler*innen aus dem unteren Leistungsniveau. Unterrichtswissenschaft. https://doi.org/10.1007/s42010-023-00179-w
Author(s)
Stebler, Rita
Gmür, Patricia 
Reusser, Kurt
Pauli, Christine
DOI
10.18747/PHSG-coll3/id/2050
External DOI
https://doi.org/10.1007/s42010-023-00179-w
PHSG Organisation name
Institut Schule und Profession 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
License Condition
by/4.0/
License
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Proforis OA-status
Hybrid OA
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/5035
File(s)
 main article: Volltext.pdf (724.59 KB)
  • Details
Topic PHSG
Schule und Profession
Subjects
  • Aktive Lernzeit

  • Selbstorganisiertes L...

  • Individuelle Lernunte...

  • Sekundarstufe

  • Mathematik

Fields of Science and Technology (OECD)
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Additional Information
Publikation erschienen im Rahmen der perLen-Studie (gefördert von der Stiftung Mercator Schweiz; Ref. Nr.: 2011-0244)
PHSG Organisation name
Institut Schule und Profession 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
Version
Published Version
Access Rights
Open Access
License Condition
by/4.0/
Rights Holder
Author(s)

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback