Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Theoretische Einbettung der teilprojektübergreifenden Fragestellungen
 
Options

Theoretische Einbettung der teilprojektübergreifenden Fragestellungen

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Book Part
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Holtsch, D., Höpfer, E., Reichmuth-Sprenger, A., Sticca, F., & Eberle, F. (2018). Theoretische Einbettung der teilprojektübergreifenden Fragestellungen. In D. Holtsch & F. Eberle (Hrsg.), Untersuchungen zu Lehr-Lernprozessen im kaufmännischen Bereich: Ergebnisse aus dem Leading House LINCA und Schlussfolgerungen für die Praxis (S. 161–170). Münster: Waxmann. https://doi.org/10.18747/phsg-coll3/id/698
Author(s)
Holtsch, Doreen
Höpfer, Eva
Reichmuth-Sprenger, Andrea
Sticca, Fabio
Eberle, Franz
DOI
10.18747/PHSG-coll3/id/698
PHSG Organisation name
Prorektorat Forschung & Entwicklung 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
Green OA - published version
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/3314
File(s)
 main article: Volltext.pdf (437.46 KB)
  • Details
Topic PHSG
Lehrer:innenbildung
Subjects
  • Kompetenz Lernende

  • Kompetenz Lehrpersone...

  • Unterrichtsmerkmale

Fields of Science and Technology (OECD)
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Additional Information
Erschienen im Rahmen des PHSG-externen Projekts "Leading House LINCA - Lehr-Lernprozesse im kaufmännischen Bereich" (Universität Zürich)
PHSG Organisation name
Prorektorat Forschung & Entwicklung 
PHSG division (old structure)
PHSG - Institut Professionsforschung & Kompetenzentwicklung
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
Version
Published Version
Access Rights
Open Access
License Condition
All rights reserved
Rights Holder
Publisher
Embargo end
November 1, 2020

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback