Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • Statistics
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Schulklassenspezifische Geschlechterdisparitäten in der Leseleistung und ihre Beziehung zu schulischen Bedingungs- und Prozessmerkmalen
 
Options

Schulklassenspezifische Geschlechterdisparitäten in der Leseleistung und ihre Beziehung zu schulischen Bedingungs- und Prozessmerkmalen

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Conference Paper not in Proceedings
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Hochweber, J., & Vieluf, S. (2012, September). Schulklassenspezifische Geschlechterdisparitäten in der Leseleistung und ihre Beziehung zu schulischen Bedingungs- und Prozessmerkmalen. Beitrag präsentiert beim 48. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Psychologie (DGPs), 23.-27. September 2012, Bielefeld.
Author(s)
Hochweber, Jan 
Vieluf, Svenja
PHSG Organisation name
Institut Pädagogische Psychologie 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
metadata only
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/4313
  • Details
Topic PHSG
Pädagogische Psychologie
Subjects
  • Schulklassenspezifisc...

Fields of Science and Technology (OECD)
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Psychology (including human - machine relations)
Name of the eventStart date of the event
Beitrag, Präsentation
2012
PHSG Organisation name
Institut Pädagogische Psychologie 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
Access Rights
metadata only (bibliographisch)
License Condition
All rights reserved

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback