Options
Schulklassenspezifische Geschlechterdisparitäten in der Leseleistung und ihre Beziehung zu schulischen Bedingungs- und Prozessmerkmalen
Loading...
Resource type
Conference Paper not in Proceedings
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Hochweber, J., & Vieluf, S. (2012, September). Schulklassenspezifische Geschlechterdisparitäten in der Leseleistung und ihre Beziehung zu schulischen Bedingungs- und Prozessmerkmalen. Beitrag präsentiert beim 48. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Psychologie (DGPs), 23.-27. September 2012, Bielefeld.
Author(s)
Vieluf, Svenja
PHSG Organisation name
Project(s)
License Condition
All rights reserved
Proforis OA-status
metadata only
Topic PHSG
Pädagogische Psychologie
Subjects
Fields of Science and Technology (OECD)
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Psychology (including human - machine relations)
Name of the event | Start date of the event |
Beitrag, Präsentation | 2012 |
Access Rights
metadata only (bibliographisch)
License Condition
All rights reserved