Options
Mathematisches Argumentieren im Kindergarten fördern lernen: Erste Erkenntnisse zur Entwicklung der Lehrpersonen
Loading...
Resource type
Book Part
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Brunner E., Lampart J., & Rüdisüli J. (2018). Mathematisches Argumentieren im Kindergarten fördern lernen: Erste Erkenntnisse zur Entwicklung der Lehrpersonen. In Fachgruppe Didaktik der Mathematik der Universität Paderborn (Hrsg.), Beiträge zum Mathematikunterricht 2018, (S. 373–376). Münster: WTM.
Author(s)
Brunner, Esther
Lampart, Jonas
Rüdisüli, Janine
PHSG Organisation name
Project(s)
License Condition
All rights reserved
Proforis OA-status
Green OA - published version
Topic PHSG
Fields of Science and Technology (OECD)
PHSG Organisation name
PHSG division (old structure)
PHSG - Institut Lehr-Lernforschung
Project(s)
Version
Published Version
Access Rights
Open Access
License Condition
All rights reserved
Rights Holder
Publisher