Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Schülerbefragung zum Fernunterricht: Änderungen vom ersten zum zweiten Lockdown.
 
Options

Schülerbefragung zum Fernunterricht: Änderungen vom ersten zum zweiten Lockdown.

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Magazine Article
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Wacker, A., Unger, V., & Lohse-Bossenz, H. (2021). Schülerbefragung zum Fernunterricht: Änderungen vom ersten zum zweiten Lockdown. b&w, 75(06), 29-31. https://doi.org/10.18747/phsg-coll3/id/1571
Author(s)
Wacker, Albrecht
Unger, Valentin orcid-logo
Lohse-Bossenz, Hendrik
DOI
10.18747/PHSG-coll3/id/1571
PHSG Organisation name
Institut Pädagogische Psychologie 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
Green OA - published version
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/3588
File(s)
 main article: Volltext.pdf (170.84 KB)
  • Details
Topic PHSG
Pädagogische Psychologie
Subjects
  • Zweite Schulschließun...

  • Schülerbefragung

  • Videokonferenzen

  • Plattformen

  • Feedback

  • Corona-Pandemie

Fields of Science and Technology (OECD)
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Psychology (including human - machine relations)
PHSG Organisation name
Institut Pädagogische Psychologie 
PHSG division (old structure)
PHSG - Institut Kompetenzdiagnostik
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
Version
Published Version
Access Rights
Open Access
License Condition
All rights reserved
Rights Holder
Publisher

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback