Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • Statistics
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Ja, der Fernunterricht hat sich deutlich verbessert...!" Befunde einer Schüler*innenbefragung zum schulisch angeleiteten Lernen zu Hause während der zweiten Schulschliessungen in Deutschland
 
Options

Ja, der Fernunterricht hat sich deutlich verbessert...!" Befunde einer Schüler*innenbefragung zum schulisch angeleiteten Lernen zu Hause während der zweiten Schulschliessungen in Deutschland

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Book Part
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Unger, V., Schmidberger, L., & Wacker, A. (2022). "Ja, der Fernunterricht hat sich deutlich verbessert...!" Befunde einer Schüler*innenbefragung zum schulisch angeleiteten Lernen zu Hause während der zweiten Schulschliessungen in Deutschland. In J. Budde, D. Lengyel, C. Böning, C. Claus, N. Weuster, K. Doden, & T. Schroedler (Hrsg.), Schule in Distanz: Kindheit in Krise: Auswirkungen der Covid-19 Pandemie auf Wohlbefinden und Lebensbedingungen von Kindern und Jugendlichen (Erziehungswissenschaftliche Edition: Persönlichkeitsbildung in Schule, S. 173-196). Wiesbaden: Springer VS. https://doi.org/10.1007/978-3-658-36942-2_8
Author(s)
Unger, Valentin orcid-logo
Schmidberger, Laura
Wacker, Albrecht
External DOI
https://doi.org/10.1007/978-3-658-36942-2_8
PHSG Organisation name
Institut Pädagogische Psychologie 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
Embargoed
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/5189
  • Details
Topic PHSG
Pädagogische Psychologie
Subjects
  • Covid-19

  • Fernunterricht

  • schulisch angeleitete...

  • Schulschliessung;Wohl...

Fields of Science and Technology (OECD)
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Psychology (including human - machine relations)
PHSG Organisation name
Institut Pädagogische Psychologie 
PHSG division (old structure)
PHSG - Institut Kompetenzdiagnostik
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
Version
Accepted Version
Access Rights
Embargoed Access
License Condition
All rights reserved
Rights Holder
Publisher
Embargo end
September 1, 2024

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback