Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • Statistics
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Modelle zur Gestaltung der Schuleingangsphase - Forschungsergebnisse und Forschungsbedarf
 
Options

Modelle zur Gestaltung der Schuleingangsphase - Forschungsergebnisse und Forschungsbedarf

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Book Part
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Berthold, B., Carle, U., Metzen, H., Schmidt, D., Vogt, F., & Zumwald, B. (2011). Modelle zur Gestaltung der Schuleingangsphase: Forschungsergebnisse und Forschungsbedarf. In D. Kucharz, T. Irion, & B. Reinhoffer (Hrsg.), Grundlegende Bildung ohne Brüche. Jahrbuch Grundschulforschung. (S. 47-64). Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften.
Author(s)
Berthold, Barbara
Carle, Ursula
Metzen, Heinz
Schmidt, Dana
Vogt, Franziska orcid-logo
Zumwald, Bea orcid-logo
External Link
https://link.springer.com/book/10.1007/978-3-531-94131-8
PHSG Organisation name
Institut Frühe Bildung 0 bis 8 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
metadata only
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/3679
  • Details
Topic PHSG
Frühe Bildung 0 bis 8
Fields of Science and Technology (OECD)
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
PHSG Organisation name
Institut Frühe Bildung 0 bis 8 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
Access Rights
metadata only (bibliographisch)
License Condition
All rights reserved

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback