Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Computerspielnutzung als Prädiktor für kognitive und/oder physische Unterrichtsmeidung
 
Options

Computerspielnutzung als Prädiktor für kognitive und/oder physische Unterrichtsmeidung

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Conference Paper not in Proceedings
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Nagel, A., & Biedermann, H. (2016, September). Computerspielnutzung als Prädiktor für kognitive und/oder physische Unterrichtsmeidung. Beitrag präsentiert auf der 81. Tagung der Arbeitsgruppe für Empirische Pädagogische Forschung (AEPF) der Deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaft (DGfE) zum Thema "Empirisch pädagogische Forschung in inklusiven Zeiten – Professionalisierung, Konzeptualisierung, Systementwicklung", 19.-21. September 2016, Universität Rostock.
Author(s)
Nagel, Arvid
Biedermann, Horst 
PHSG Organisation name
Rektorat 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
metadata only
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/2049
  • Details
Subjects
  • Computerspielnutzung

  • Jugendliche

  • Unterrichtsmeidung

Fields of Science and Technology (OECD)
Educational sciences
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
PHSG Organisation name
Rektorat 
PHSG division (old structure)
PHSG - Institut Professionsforschung & Kompetenzentwicklung
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
Access Rights
metadata only (bibliographisch)
License Condition
All rights reserved
Rights Holder
Author(s)

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback