Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Theoretische Modelle und empirische Effekte der Wirksamkeit in der Lehrerinnen- und Lehrerbildung
 
Options

Theoretische Modelle und empirische Effekte der Wirksamkeit in der Lehrerinnen- und Lehrerbildung

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Conference Paper not in Proceedings
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Oser, F., Brühwiler, C., & Kersten, B. (1999, April). Theoretische Modelle und empirische Effekte der Wirksamkeit in der Lehrerinnen- und Lehrerbildung. Workshopbeitrag präsentiert am Jahreskongress der Schweizerischen Gesellschaft für Lehrerinnen- und Lehrerbildung (SGL), 23.-24. April, Luzern.
Author(s)
Oser, Fritz
Brühwiler, Christian orcid-logo
Kersten, Bernd
PHSG Organisation name
Prorektorat Forschung & Entwicklung 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
metadata only
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/4257
  • Details
Topic PHSG
Lehrer:innenbildung
Fields of Science and Technology (OECD)
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Humanities
Social sciences
PHSG Organisation name
Prorektorat Forschung & Entwicklung 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
Access Rights
metadata only (bibliographisch)
License Condition
All rights reserved

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback