Options
Verlaufsformen und interindividuelle Unterschiede von Itempositionseffekten bei Schulleistungstests
Loading...
Resource type
Conference Paper not in Proceedings
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Hartig, J., Hochweber, J., & Frey, A. (2016, September). Verlaufsformen und interindividuelle Unterschiede von Itempositionseffekten bei Schulleistungstests. Beitrag präsentiert beim 50. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Psychologie (DGPs) 18.-22. September 2016, Leipzig.
Author(s)
PHSG Organisation name
License Condition
All rights reserved
Proforis OA-status
metadata only
Topic PHSG
Pädagogische Psychologie
Fields of Science and Technology (OECD)
Psychology (including human - machine relations)
Educational sciences
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
PHSG Organisation name
PHSG division (old structure)
PHSG - Institut Professionsforschung & Kompetenzentwicklung
Access Rights
metadata only (bibliographisch)
License Condition
All rights reserved
Rights Holder
Author(s)