Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Dialogisches Lesen: Mit Kindern Bilderbücher dialogorientiert betrachten
 
Options

Dialogisches Lesen: Mit Kindern Bilderbücher dialogorientiert betrachten

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Magazine Article
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Kappeler Suter, S., & Plangger, N. (2018). Dialogisches Lesen: Mit Kindern Bilderbücher dialogorientiert betrachten. Schweizerische Zeitschrift für Heilpädagogik, 24(4), 13-19. https://doi.org/10.18747/PHSG-coll3/id/252
Author(s)
Kappeler Suter, Silvana orcid-logo
Plangger, Natalie
DOI
10.18747/PHSG-coll3/id/252
External Link
https://ojs.szh.ch/zeitschrift/article/view/717
PHSG Organisation name
Institut Frühe Bildung 0 bis 8 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
License Condition
by-nc-nd/4.0/
License
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Proforis OA-status
Green OA - published version
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/3171
File(s)
 main article: Volltext.pdf (1.07 MB)
  • Details
Topic PHSG
Frühe Bildung 0 bis 8
Subjects
  • Lesen

  • Kinderbuch

  • Sprachentwicklung

  • Förderung

Fields of Science and Technology (OECD)
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Additional Information
Erschienen im Rahmen des PHSG-externen Projekts "Dialogisches Lesen in Spielgruppen und Kindertageseinrichtungen" (FHNW)
PHSG Organisation name
Institut Frühe Bildung 0 bis 8 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
Version
Published Version
Access Rights
Open Access
License Condition
by-nc-nd/4.0/
Rights Holder
Author(s)

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback