Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • Statistics
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Selbstreguliertes Lernen in Lernwerkstätten: Einblick in erste Ergebnisse des Forschungsprojekts "Problemorientierte Aufgaben in der Lernwerkstatt: Wechselwirkungen zwischen Aufgabenstellung, Selbstregulation, Motivation und Lernzuwachs"
 
Options

Selbstreguliertes Lernen in Lernwerkstätten: Einblick in erste Ergebnisse des Forschungsprojekts "Problemorientierte Aufgaben in der Lernwerkstatt: Wechselwirkungen zwischen Aufgabenstellung, Selbstregulation, Motivation und Lernzuwachs"

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Conference Paper not in Proceedings
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Vogt, F., & Meier, A. (2010, August). Selbstreguliertes Lernen in Lernwerkstätten. Einblick in erste Ergebnisse des Forschungsprojekts "Problemorientierte Aufgaben in der Lernwerkstatt: Wechselwirkungen zwischen Aufgabenstellung, Selbstregulation, Motivation und Lernzuwachs". Beitrag präsentiert an der Internationalen Lernwerkstättentagung, 4.-7. 08. 2010, PHSG, Rorschach.
Author(s)
Vogt, Franziska orcid-logo
Meier, Angelika M.
PHSG Organisation name
Institut Frühe Bildung 0 bis 8 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
metadata only
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/3732
  • Details
Topic PHSG
Frühe Bildung 0 bis 8
Fields of Science and Technology (OECD)
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Name of the eventStart date of the eventEnd date of the event
Internationale Lernwerkstättentagung
September 2005
August 8, 2010
PHSG Organisation name
Institut Frühe Bildung 0 bis 8 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
Access Rights
metadata only (bibliographisch)
License Condition
All rights reserved

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback