Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • Statistics
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Die Förderung von TPACK durch den Learning Technology by Design-Ansatz: Eine Fallstudie zum Einsatz von Augmented Reality
 
Options

Die Förderung von TPACK durch den Learning Technology by Design-Ansatz: Eine Fallstudie zum Einsatz von Augmented Reality

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Book Part
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Buchner, J., & Zumbach, J. (2020). Die Förderung von TPACK durch den Learning Technology by Design-Ansatz: Eine Fallstudie zum Einsatz von Augmented Reality. In J. Zumbach, G. Maresch, T. Fleischer, & A. Stahl (Hrsg.), Neue Impulse in der Naturwissenschaftsdidaktik (S. 271-284). Münster: Waxmann. https://doi.org/10.18747/phsg-coll3/id/749
Author(s)
Buchner, Josef orcid-logo
Zumbach, Jörg
DOI
10.18747/PHSG-coll3/id/749
PHSG Organisation name
Institut Digitale und Informatische Bildung 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
Green OA - published version
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/3328
File(s)
 main article: Volltext.pdf (767.96 KB)
  • Details
Topic PHSG
Digitale und Informatische Bildung
Subjects
  • TPACK

  • Augmented Reality

  • Fähigkeitsselbstkonze...

  • Motivation

  • Lehrerbildung

Fields of Science and Technology (OECD)
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Computer sciences
PHSG Organisation name
Institut Digitale und Informatische Bildung 
PHSG division (old structure)
PHSG - Institut ICT & Medien
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
Version
Published Version
Access Rights
Open Access
License Condition
All rights reserved
Rights Holder
Publisher
Embargo end
July 1, 2022

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback