Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • Statistics
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Wer oder was definiert Schulreformen?
 
Options

Wer oder was definiert Schulreformen?

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Book Part
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Appius, S., & Nägeli, A. (2023). Wer oder was definiert Schulreformen? In D. Miller, J. Oelkers (Hrsg.), Wem gehört die Schule? Neue Akteure, neue Zuständigkeiten (S. 250-268). Bern: Hep Verlag.
Author(s)
Appius, Stephanie 
Nägeli, Amanda 
PHSG Organisation name
Institut Schule und Profession 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
License Condition
by-nc-nd/4.0/
License
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Proforis OA-status
Gold OA
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/5365
File(s)
 main article: Appius_Nägeli_Wer-oder-was-definiert-Schulreformen.pdf (1.73 MB)
  • Details
Topic PHSG
Schule und Profession
Subjects
  • Schulreformen

  • Akteure

  • Kanton

  • Schulleitung

Fields of Science and Technology (OECD)
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
PHSG Organisation name
Institut Schule und Profession 
PHSG division (old structure)
PHSG - Institut Bildungsevaluation, Entwicklung & Beratung
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
Version
Published Version
Access Rights
Open Access
License Condition
by-nc-nd/4.0/
Rights Holder
Author(s)
Embargo end
June 1, 2024

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback