Options
Die Bedeutung der Lehrer-Schüler-Beziehung für die Lern- und Leistungsmotivation von Schülern
Loading...
Resource type
Book Part
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Looser, D. (2019). Die Bedeutung der Lehrer-Schüler-Beziehung für die Lern- und Leistungsmotivation von Schülern. In U. Herrmann (Hrsg.), Pädagogische Beziehungen: Grundlagen – Praxisformen – Wirkungen (S. 100-112). Weinheim, Basel: Beltz. https://doi.org/10.18747/PHSG-coll3/id/595
Author(s)
PHSG Organisation name
License Condition
All rights reserved
Proforis OA-status
Green OA - published version
OA-Acknowledgement
The secondary publication (OA green) of this publication was made possible by the Open Access Publication Fund of the University of Education St.Gallen (PHSG).
PHSG Organisation name
PHSG division (old structure)
PHSG - Forschung & Entwicklung
PHSG - Institut Professionsforschung & Kompetenzentwicklung
Funder
Gesundheitsförderung Schweiz
Grant Number Funder
Version
Published Version
Access Rights
Open Access
License Condition
All rights reserved
Rights Holder
Publisher