Options
Kooperation in Klassenteams und die aktive Lernzeit der Schülerinnen und Schüler: erste Ergebnisse
Loading...
Resource type
Report
Recommended form of citation (APA)
Kunz Heim, D., Vogt, F., Báez, C., Dimitrova, M., & Schroeter, K. R. (2020). Kooperation in Klassenteams und die aktive Lernzeit der Schülerinnen und Schüler: Erste Ergebnisse, Brugg-Windisch und St.Gallen: Pädagogische Hochschule FHNW und Pädagogische Hochschule St.Gallen.
Author(s)
PHSG Organisation name
License Condition
All rights reserved
Proforis OA-status
Closed - no OA (no fulltext provided by author)
Topic PHSG
Lehrer:innenbildung
Frühe Bildung 0 bis 8
Digitale und Informatische Bildung
Fields of Science and Technology (OECD)
Computer sciences
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Educational sciences
Information science
Media and socio-cultural communication
PHSG Organisation name
PHSG division (old structure)
PHSG - Institut Lehr-Lernforschung
PHSG - Institut Kompetenzdiagnostik
Version
Published Version
Access Rights
Closed Access
License Condition
All rights reserved
Rights Holder
Author(s)