Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • Statistics
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Wahrnehmung von Stress- und Unterstützungsfaktoren von digitalen Medien im Unterricht der Volksschule: eine Typologie
 
Options

Wahrnehmung von Stress- und Unterstützungsfaktoren von digitalen Medien im Unterricht der Volksschule: eine Typologie

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Conference Paper not in Proceedings
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Báez, C., Nagel, A., Buchner, J., Jent, M., & Lüchinger, A. (2023, Juni). Wahrnehmung von Stress- und Unterstützungsfaktoren von digitalen Medien im Unterricht der Volksschule: Eine Typologie. Beitrag präsentiert am SGBF-Jahreskongress, 28.-30.06.2023, Zürich.
Author(s)
Báez, Charlotte orcid-logo
Nagel, Arvid
Buchner, Josef orcid-logo
Jent, Marcel orcid-logo
Lüchinger, Armin 
PHSG Organisation name
Institut Digitale und Informatische Bildung 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
metadata only (bibliographisch)
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/5359
  • Details
Topic PHSG
Digitale und Informatische Bildung
Subjects
  • Promotoren

  • Stressoren

  • digitale Medien

  • Einstellungen

  • Lehrpersonen

Fields of Science and Technology (OECD)
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Computer sciences
Name of the eventPlace of the eventStart date of the eventEnd date of the event
SGBF-Kongress 2023
Zürich
June 28, 2023
June 30, 2023
PHSG Organisation name
Institut Digitale und Informatische Bildung 
PHSG division (old structure)
PHSG - Institut ICT & Medien
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
Access Rights
metadata only (bibliographisch)
License Condition
All rights reserved
Rights Holder
Author(s)

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback