Options
Eine systematische Analyse der deutschsprachigen Inverted/Flipped Classroom Forschung
Loading...
Resource type
Book Part
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Buchner, J., Schallert-Vallaster, S., Thielsch, A., Kastner-Hauler, O., Künzi, C., & Reimer, R. (2023). Eine systematische Analyse der deutschsprachigen Inverted/Flipped Classroom Forschung. In N. Vöing, R. Schmidt, & I. Neiske (Hrsg.), Aktive Teilhabe fördern: ICM und Student Engagement in der Hochschullehre (S. 29-51). Dornstadt: Visual Ink Publishing. https://doi.org/10.18747/phsg-coll3/id/2064
Author(s)
Thielsch, Angelika
Kastner-Hauler, Oliver
Künzi, Cäsar
Reimer, Ricarda
PHSG Organisation name
Project(s)
License Condition
by-sa/4.0/
Proforis OA-status
Gold OA
File(s)
Topic PHSG
Fields of Science and Technology (OECD)
PHSG Organisation name
PHSG division (old structure)
PHSG - Institut ICT & Medien
Project(s)
Version
Published Version
Access Rights
Open Access
License Condition
by-sa/4.0/
Rights Holder
Author(s)