Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Naturwissenschaftlich-technische Grundbildung
 
Options

Naturwissenschaftlich-technische Grundbildung

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Book Part
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Kunz, P., & Colberg, C. (2016). Naturwissenschaftlich-technische Grundbildung. In S. Metzger, C. Colberg, & P. Kunz (Hrsg.), Naturwissenschaftsdidaktische Perspektiven: Naturwissenschaftliche Grundbildung und didaktische Umsetzung im Rahmen von SWiSE (SwiSE - Swiss Science Education, Bd. 1, S. 102-116). Bern: Haupt. https://doi.org/10.18747/phsg-coll3/id/1148
Author(s)
Kunz, Patrick 
Colberg, Christina
DOI
10.18747/PHSG-coll3/id/1148
PHSG Organisation name
Zentrum Nachhaltige Entwicklung 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
Green OA - published version
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/3433
File(s)
 main article: Volltext.pdf (867.84 KB)
  • Details
Topic PHSG
Mathematische, Naturwissenschaftliche und Technische Bildung
Fields of Science and Technology (OECD)
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Natural Sciences
PHSG Organisation name
Zentrum Nachhaltige Entwicklung 
PHSG division (old structure)
PHSG - Institut Fachdidaktik Naturwissenschaften
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
Version
Published Version
Access Rights
Open Access
License Condition
All rights reserved
Rights Holder
Publisher

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback