Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • Statistics
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Unterrichtsbeispiel: Orte der Gegenwart als Zeugen der Vergangenheit
 
Options

Unterrichtsbeispiel: Orte der Gegenwart als Zeugen der Vergangenheit

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Book Part
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Buchner, J. (2019). Unterrichtsbeispiel: Orte der Gegenwart als Zeugen der Vergangenheit. Historisch-politische Bildung (Themenheft 9: Erinnerungskulturen), 67 u. 93. https://doi.org/10.18747/PHSG-coll3/id/853
Author(s)
Buchner, Josef orcid-logo
DOI
10.18747/PHSG-coll3/id/853
External Link
https://static.uni-graz.at/fileadmin/gewi-arbeitsbereiche/fachdidaktik/Hpb/FDZ_9__1_.pdf
PHSG Organisation name
Institut Digitale und Informatische Bildung 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
Green OA - published version
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/3348
File(s)
 main article: Volltext.pdf (1.21 MB)
  • Details
Topic PHSG
Digitale und Informatische Bildung
Subjects
  • Geschichte

  • Augmented Reality

  • Historische Bildung

  • Authentizität

  • Praxis

Fields of Science and Technology (OECD)
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Computer sciences
PHSG Organisation name
Institut Digitale und Informatische Bildung 
PHSG division (old structure)
PHSG - Institut ICT & Medien
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
Version
Published Version
Access Rights
Open Access
License Condition
All rights reserved
Rights Holder
Publisher

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback