Options
Einfluss eines Rubrics auf das formative Feedback von Primarlehrpersonen im mathematischen Argumentieren
Loading...
Resource type
Conference Paper not in Proceedings
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Dober, H., & Bachmann, P. (2022, April). Einfluss eines Rubrics auf das formative Feedback von Primarlehrpersonen im mathematischen Argumentieren. Beitrag präsentiert an der 5. Tagung Fachdidaktiken, 8.-9.04.2022, Locarno (CH).
Author(s)
Dober, Heidi
PHSG Organisation name
Project(s)
License Condition
All rights reserved
Proforis OA-status
metadata only (bibliographisch)
Name of the event | Place of the event | Start date of the event | End date of the event |
5. Tagung Fachdidaktien | Locarno | April 8, 2022 | April 9, 2022 |
PHSG Organisation name
PHSG division (old structure)
PHSG - Institut Professionsforschung & Kompetenzentwicklung
Project(s)
Access Rights
metadata only (bibliographisch)
License Condition
All rights reserved
Rights Holder
Author(s)