Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Formen der Aufgabenkonzeptualisierung in der jahrgangsgemischten Eingangsstufe in der Schweiz
 
Options

Formen der Aufgabenkonzeptualisierung in der jahrgangsgemischten Eingangsstufe in der Schweiz

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Conference Paper not in Proceedings
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Zumwald, B. (2011). Formen der Aufgabenkonzeptualisierung in der jahrgangsgemischten Eingangsstufe in der Schweiz. Beitrag pärsentiert an der Internationalen Tagung Aufgabenqualität in Kindergarten und Grundschule, 29.01.2011, Universität Bremen.
Author(s)
Zumwald, Bea orcid-logo
PHSG Organisation name
Institut Frühe Bildung 0 bis 8 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
metadata only
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/4652
  • Details
Topic PHSG
Lehrer:innenbildung
Fields of Science and Technology (OECD)
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
PHSG Organisation name
Institut Frühe Bildung 0 bis 8 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
Access Rights
metadata only (bibliographisch)
License Condition
All rights reserved

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback