Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • Statistics
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Qualität reziproker Planungsgespräche zwischen angehenden Lehrpersonen: Ergebnisse einer Interventionsstudie zu Kollegialem Unterrichtscoaching
 
Options

Qualität reziproker Planungsgespräche zwischen angehenden Lehrpersonen: Ergebnisse einer Interventionsstudie zu Kollegialem Unterrichtscoaching

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Conference Paper not in Proceedings
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Kreis, A., Wagner, S., Schnebel, S., Musow, S., Engeli, E., & Wyss, C. (2015, Juli). Qualität reziproker Planungsgespräche zwischen angehenden Lehrpersonen: Ergebnisse einer Interventionsstudie zu Kollegialem Unterrichtscoaching. Beitrag präsentiert im Rahmen des Symposiums "Innovative Forschung zur Lernumgebung Praktikum", Schweizerischen Gesellschaft für Bildungsforschung (SGBF), St.Gallen, (CH).
Author(s)
Kreis, Annelies
Wagner, Sonja
Schnebel, Stefanie
Musow, Stephanie 
Engeli, Eva
Wyss, Corinne
PHSG Organisation name
Institut Pädagogische Psychologie 
Project(s)
Kollegiales Unterrichtscoaching und Entwicklung experimenteller Kompetenz im Unterrichtspraktikum 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
metadata only
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/3999
  • Details
Topic PHSG
Pädagogische Psychologie
Fields of Science and Technology (OECD)
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Psychology (including human - machine relations)
Name of the eventEnd date of the event
SGBF-Kongress 2015
July 1, 2015
PHSG Organisation name
Institut Pädagogische Psychologie 
Project(s)
Kollegiales Unterrichtscoaching und Entwicklung experimenteller Kompetenz im Unterrichtspraktikum 
Funder
swissuniversities 
Access Rights
metadata only (bibliographisch)
License Condition
All rights reserved

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback