Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • Statistics
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Bauteppich und Puppenstube: Gender in der Raum- und Angebotsgestaltung
 
Options

Bauteppich und Puppenstube: Gender in der Raum- und Angebotsgestaltung

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Lecture
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Vogt, F. (2017, Oktober). Bauteppich und Puppenstube: Gender in der Raum- und Angebotsgestaltung. Beitrag präsentiert im Rahmen der Weiterbildungsreihe «Spielen, Lernen, Entwicklung» der Fachstelle Tagesbetreuung und Fachbereich frühe Deutschförderung, 30. Oktober 2017, Basel.
Author(s)
Vogt, Franziska orcid-logo
PHSG Organisation name
Prorektorat Ausbildung 
Institut Frühe Bildung 0 bis 8 
Project(s)
Puppenstuben, Bauecken und Waldtage: (Un)doing gender in Kinderkrippen 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
metadata only
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/2159
  • Details
Topic PHSG
Lehrer:innenbildung
Frühe Bildung 0 bis 8
Fields of Science and Technology (OECD)
Educational sciences
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
PHSG Organisation name
Prorektorat Ausbildung 
Institut Frühe Bildung 0 bis 8 
PHSG division (old structure)
PHSG - Institut Lehr-Lernforschung
Project(s)
Puppenstuben, Bauecken und Waldtage: (Un)doing gender in Kinderkrippen 
Funder
Schweizerischer Nationalfonds 
https://data.snf.ch/grants/grant/129314
Access Rights
metadata only (bibliographisch)
License Condition
All rights reserved
Rights Holder
Author(s)

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback