Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Schriftliche und mündliche Textproduktion im Französischen als 1. oder 2. Fremdsprache am Ende der Primarstufe (6. Klasse)
 
Options

Schriftliche und mündliche Textproduktion im Französischen als 1. oder 2. Fremdsprache am Ende der Primarstufe (6. Klasse)

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Book Part
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Egli Cuenat, M., & Bleichenbacher, L. (2020). Schriftliche und mündliche Textproduktion im Französischen als 1. oder 2. Fremdsprache am Ende der Primarstufe (6. Klasse). In G. Manno, M. Egli Cuenat, C. Le Pape Racine, & C. Brühwiler (Eds.), Schulischer Mehrsprachenerwerb am Übergang zwischen Primarstufe und Sekundarstufe I (S. 107-131). Münster: Waxmann. https://doi.org/10.18747/phsg-coll3/id/1285
Author(s)
Egli Cuenat, Mirjam
Bleichenbacher, Lukas orcid-logo
DOI
10.18747/PHSG-coll3/id/1285
External Link
https://www.waxmann.com/buch3665
PHSG Organisation name
Institut Sprachliche und Literarische Bildung 
Project(s)
Schulischer Mehrsprachenerwerb am Übergang zwischen Primarstufe und Sekundarstufe I 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
Green OA - published version
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/3501
File(s)
 main article: Volltext.pdf (383.43 KB)
  • Details
Topic PHSG
Sprachliche und Literarische Bildung
Subjects
  • Mehrsprachigkeit

  • Frühenglisch

  • Frühfranzösisch

Fields of Science and Technology (OECD)
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Languages and Literature
General language studies
PHSG Organisation name
Institut Sprachliche und Literarische Bildung 
PHSG division (old structure)
PHSG - Institut Fachdidaktik Sprachen
PHSG - Institut Professionsforschung & Kompetenzentwicklung
Project(s)
Schulischer Mehrsprachenerwerb am Übergang zwischen Primarstufe und Sekundarstufe I 
Funder
Schweizerischer Nationalfonds 
100019_149580
https://data.snf.ch/grants/grant/149580
Version
Published Version
Access Rights
Open Access
License Condition
All rights reserved
Rights Holder
Publisher
Embargo end
April 1, 2023

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback