Options
Spannungsfelder und Probleme im Fach ERG. Thesen für ein zureichendes Fachverständnis als Teaching of Existence
Loading...
Resource type
Online Resource
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Bossart, R. (2020). Spannungsfelder und Probleme im Fach ERG: Thesen für ein zureichendes Fachverständnis als Teaching of Existence, In erg.ch – Materialien zum Fach Ethik, Religion, Gemeinschaft (Online-Publikation). https://doi.org/10.18747/phsg-coll3/id/1377
Author(s)
PHSG Organisation name
Project(s)
License Condition
All rights reserved
Proforis OA-status
Green OA - published version
Topic PHSG
Ethik, Religionen, Gemeinschaft (ERG)
Fields of Science and Technology (OECD)
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Philosophy, Ethics and Religion
Social sciences, interdisciplinary
PHSG Organisation name
PHSG division (old structure)
PHSG - Studienbereich Natur, Mensch und Gesellschaft
Project(s)
Version
Published Version
Access Rights
Open Access
License Condition
All rights reserved
Rights Holder
Author(s)