Options
Potenziale von Methodenhybriden für die Analyse von Interaktionen in der frühen Bildung
Loading...
Resource type
Book Part
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Quiring, J., von Albedyhill, L., & Waibel, A. (2023). Potenziale von Methodenhybriden für die Analyse von Interaktionen in der frühen Bildung. In L. Burghardt, J. Durand, S. Peters, R. Schelle, & K. Wolstein (Hrsg.), Forschen in der Pädagogik der frühen Kindheit: Eine kritische Reflexion methodischer Ansätze (S. 143-158). Weinheim: Beltz Juventa. https://doi.org/10.18747/phsg-coll3/id/2049
Author(s)
PHSG Organisation name
License Condition
by/4.0/
Proforis OA-status
Green OA - published version
OA-Acknowledgement
The secondary publication (OA green) of this publication was made possible by the Open Access Publication Fund of the University of Education St.Gallen (PHSG).
File(s)
Topic PHSG
Fields of Science and Technology (OECD)
PHSG Organisation name
PHSG division (old structure)
PHSG - Institut Lehr-Lernforschung
Version
Published Version
Access Rights
Open Access
License Condition
by/4.0/
Rights Holder
Author(s)