Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • Statistics
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Längsschnittliche Messung numerischer Kompetenzen von Kindergartenkindern mit einer adaptierten Version des TEDI-MATH. Eine Raschanalyse
 
Options

Längsschnittliche Messung numerischer Kompetenzen von Kindergartenkindern mit einer adaptierten Version des TEDI-MATH. Eine Raschanalyse

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Conference Paper not in Proceedings
Recommended form of citation (APA)
Kuratli Geeler, S., Grob, U., Moser Opitz, E., & Vogt, F. (2020, September). Längsschnittliche Messung numerischer Kompetenzen von Kindergartenkindern mit einer adaptierten Version des TEDI-MATH: Eine Raschanalyse. Beitrag präsentiert in der Schweizerische Gesellschaft für Bildungsforschung (SGBF), Biel (virtuell), 1.9.2020.
Author(s)
Kuratli Geeler, Susanne 
Grob, Urs
Moser Opitz, Elisabeth
Vogt, Franziska orcid-logo
PHSG Organisation name
Institut Mathematische, Naturwissenschaftliche und Technische Bildung 
Prorektorat Ausbildung 
Institut Frühe Bildung 0 bis 8 
Project(s)
Wir lernen Mathematik 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
metadata only
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/2684
  • Details
Topic PHSG
Mathematische, Naturwissenschaftliche und Technische Bildung
Lehrer:innenbildung
Frühe Bildung 0 bis 8
Subjects
  • Längsschnittmessung

  • Messinvarianz

  • Raschanalyse

  • Kindergarten

  • numerische Kompetenz

Fields of Science and Technology (OECD)
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Educational sciences
Natural sciences
PHSG Organisation name
Institut Mathematische, Naturwissenschaftliche und Technische Bildung 
Prorektorat Ausbildung 
Institut Frühe Bildung 0 bis 8 
PHSG division (old structure)
PHSG - Institut Lehr-Lernforschung
Project(s)
Wir lernen Mathematik 
Funder
Schweizerischer Nationalfonds 
https://data.snf.ch/grants/grant/156680
Deutsche Forschungsgemeinschaft 
Access Rights
metadata only (bibliographisch)
License Condition
All rights reserved
Rights Holder
Author(s)

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback