Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Epistemologische Überzeugungen in Bezug auf fächerübergreifenden Unterricht: Zusammenhänge zwischen Schulbiografie, Lernen und Lehren (Masterarbeit)
 
Options

Epistemologische Überzeugungen in Bezug auf fächerübergreifenden Unterricht: Zusammenhänge zwischen Schulbiografie, Lernen und Lehren (Masterarbeit)

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Master Thesis
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Schriebl, D. (2015). Epistemologische Überzeugungen in Bezug auf fächerübergreifenden Unterricht: Zusammenhänge zwischen Schulbiografie, Lernen und Lehren (Masterarbeit). Zürich: Pädagogische Hochschule Zürich.
Author(s)
Schriebl, Daniela 
PHSG Organisation name
Institut Mathematische, Naturwissenschaftliche und Technische Bildung 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
metadata only
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/4718
  • Details
Topic PHSG
Mathematische, Naturwissenschaftliche und Technische Bildung
Fields of Science and Technology (OECD)
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Natural Sciences
PHSG Organisation name
Institut Mathematische, Naturwissenschaftliche und Technische Bildung 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
Access Rights
metadata only (bibliographisch)
License Condition
All rights reserved

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback