Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • Statistics
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Das Potential von digitalen Apps für das Dialogische Lesen
 
Options

Das Potential von digitalen Apps für das Dialogische Lesen

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Conference Paper not in Proceedings
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Quiring, J., Zehr, F., & Kappeler Suter, S. (2023, Juni). Das Potential von digitalen Apps für das Dialogische Lesen. Beitrag präsentatiert am Jahreskongress der Schweizerischen Gesellschaft für Bildungsforschung (SGBF) und der Schweizerischen Gesellschaft für Lehrerinnen- und Lehrerbildung (SGL), 28.06.23, Zürich.
Author(s)
Quiring, Johanna orcid-logo
Zehr, Fabienne 
Kappeler Suter, Silvana orcid-logo
PHSG Organisation name
Institut Frühe Bildung 0 bis 8 
Project(s)
Das Potential von digitalen Apps für das Dialogische Lesen 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
metadata only (bibliographisch)
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/5069
  • Details
Topic PHSG
Frühe Bildung 0 bis 8
Subjects
  • Digitale Apps

  • frühe Sprachförderung...

  • dialogisches Lesen, f...

  • emergent literacy ski...

Fields of Science and Technology (OECD)
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Name of the eventPlace of the eventStart date of the event
Schweizerischen Gesellschaft für Bildungsforschung (SGBF) und der Schweizerischen Gesellschaft für Lehrerinnen- und Lehrerbildung
Zürich
June 28, 2023
PHSG Organisation name
Institut Frühe Bildung 0 bis 8 
PHSG division (old structure)
PHSG - Institut Lehr-Lernforschung
Project(s)
Das Potential von digitalen Apps für das Dialogische Lesen 
Access Rights
metadata only (bibliographisch)
License Condition
All rights reserved
Rights Holder
Author(s)

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback