Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • Statistics
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Kantonaler Handlungsleitfaden Kindeswohlgefährdung: Für Lehrpersonen an Schulen ohne Schulsozialarbeit (Version SoSSA 1/2022)
 
Options

Kantonaler Handlungsleitfaden Kindeswohlgefährdung: Für Lehrpersonen an Schulen ohne Schulsozialarbeit (Version SoSSA 1/2022)

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Report
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Strohner, C., Flisch, R., & Graf, B. (2022). Kantonaler Handlungsleitfaden Kindeswohlgefährdung: Für Lehrpersonen an Schulen ohne Schulsozialarbeit (Version SoSSA 1/2022). Schaffhausen: Erziehungsdepartement des Kantons Schaffhausen.
Author(s)
Strohner, Carlo
Flisch, Regula 
Graf, Barbara
External Link
https://sh.ch/CMS/Webseite/Kanton-Schaffhausen/Beh-rde/Verwaltung/Erziehungsdepartement/Dienststelle-Sport--Familie-und-Jugend/Abteilung-Kind-Jugend-Familie-8379587-DE.html
PHSG Organisation name
Prorektorat Weiterbildung und Dienstleistungen 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
metadata only
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/4973
  • Details
Topic PHSG
Weiterbildung
Fields of Science and Technology (OECD)
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
PHSG Organisation name
Prorektorat Weiterbildung und Dienstleistungen 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
Access Rights
metadata only (bibliographisch)
License Condition
All rights reserved

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback