Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Bericht zur Evidenzbasierung in der Lehrerinnen- und Lehrerbildung
 
Options

Bericht zur Evidenzbasierung in der Lehrerinnen- und Lehrerbildung

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Report
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Brühwiler, C., Hollenstein, L., Kassis, W., & Pauli, C. (2024). Bericht zur Evidenzbasierung in der Lehrerinnen- und Lehrerbildung. (Report Kammer PH). Bern: swissuniversities. https://doi.org/10.18747/phsg-coll3/id/2090
Author(s)
Brühwiler, Christian orcid-logo
Hollenstein, Lena orcid-logo
Kassis, Wassilis
Pauli, Christine
DOI
10.18747/PHSG-coll3/id/2090
PHSG Organisation name
Prorektorat Forschung & Entwicklung 
Institut Schule und Profession 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
Green OA - published version
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/5048
File(s)
 main article: Volltext.pdf (1.2 MB)
  • Details
Topic PHSG
Lehrer:innenbildung
Frühe Bildung 0 bis 8
Subjects
  • Evidenzbasierung

  • Lehrerinnen- und Lehr...

Fields of Science and Technology (OECD)
Educational sciences
Humanities
Social sciences
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
PHSG Organisation name
Prorektorat Forschung & Entwicklung 
Institut Schule und Profession 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
Version
Published Version
Access Rights
Open Access
License Condition
All rights reserved
Rights Holder
Publisher

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback