Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Dialogisches Lesen. Bilderbücher betrachten und ins Gespräch kommen
 
Options

Dialogisches Lesen. Bilderbücher betrachten und ins Gespräch kommen

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Magazine Article
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Kappeler Suter, S., Plangger, N., & Jakob Mensch, B. (2017). Dialogisches Lesen: Bilderbücher betrachten und ins Gespräch kommen. Kindergarten heute, (11/12) , 34-37. https://doi.org/10.18747/PHSG-coll3/id/744
Author(s)
Kappeler Suter, Silvana orcid-logo
Plangger, Natalie
Jakob, Barbara
DOI
10.18747/PHSG-coll3/id/744
PHSG Organisation name
Institut Frühe Bildung 0 bis 8 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
Green OA - published version
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/3325
File(s)
 main article: Volltext.pdf (117.67 KB)
  • Details
Topic PHSG
Frühe Bildung 0 bis 8
Subjects
  • Spielgruppe

  • Kindertageseinrichtun...

  • Dialogisches Lesen

Fields of Science and Technology (OECD)
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
PHSG Organisation name
Institut Frühe Bildung 0 bis 8 
PHSG division (old structure)
PHSG - Institut Lehr-Lernforschung
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
Version
Published Version
Access Rights
Open Access
License Condition
All rights reserved
Rights Holder
Publisher

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback