Options
Geführtes Spiel oder Training? Förderung mathematischer Vorläuferfertigkeiten
Loading...
Resource type
Magazine Article
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Rechsteiner, K., & Hauser, B. (2012). Geführtes Spiel oder Training? Förderung mathematischer Vorläuferfertigkeiten. Die Grundschulzeitschrift, (258/259), 8-10. https://doi.org/10.18747/PHSG-coll3/id/70
Author(s)
Hauser, Bernhard
PHSG Organisation name
License Condition
All rights reserved
Proforis OA-status
Green OA - published version
Topic PHSG
Kulturelle und Ästhetische Bildung
Fields of Science and Technology (OECD)
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Arts (arts, history of arts, performing arts, music)
Arts
PHSG Organisation name
PHSG division (old structure)
PHSG - Institut Lehr-Lernforschung
Funder
Version
Published Version
Access Rights
Open Access
License Condition
All rights reserved
Rights Holder
Publisher