Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • Statistics
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Die Basisstufe: Ein Modell zur Gestaltung von Übergängen in der Schuleingangsphase
 
Options

Die Basisstufe: Ein Modell zur Gestaltung von Übergängen in der Schuleingangsphase

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Conference Paper not in Proceedings
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Urech, C., & Zumwald, B. (2011, Juni). Die Basisstufe: Ein Modell zur Gestaltung von Übergängen in der Schuleingangsphase. Beitrag präsentiert an der SGBF-Tagung, Symposium "Innovationen am Übergang zwischen Vorschule und Schule", 22.6.2011, Basel. https://doi.org/10.18747/PHSG-coll3/id/24
Author(s)
Urech, Christa 
Zumwald, Bea orcid-logo
DOI
10.18747/PHSG-coll3/id/24
PHSG Organisation name
Institut Schule und Profession 
Institut Frühe Bildung 0 bis 8 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
Green OA - published version
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/2977
File(s)
 main article: Volltext.pdf (605.44 KB)
  • Details
Topic PHSG
Schule und Profession
Lehrer:innenbildung
Subjects
  • Einschulung

  • Grundstufe

  • Basisstufe

  • Übergang

  • Teamteaching

Fields of Science and Technology (OECD)
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Name of the event
Symposium "Innovationen am Übergang zwischen Vorschule und Schule" auf dem SGBF-Kongress 2011
PHSG Organisation name
Institut Schule und Profession 
Institut Frühe Bildung 0 bis 8 
PHSG division (old structure)
PHSG - Institut Lehr-Lernforschung
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
Version
Published Version
Access Rights
Open Access
License Condition
All rights reserved
Rights Holder
Author(s)

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback