Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Die Bedeutung adaptiver Lehrkompetenz für die Förderung selbstregulierten Lernens
 
Options

Die Bedeutung adaptiver Lehrkompetenz für die Förderung selbstregulierten Lernens

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Lecture
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Brühwiler, C. (2008, Januar). Die Bedeutung adaptiver Lehrkompetenz für die Förderung selbstregulierten Lernens. Beitrag präsentiert an der Tagung der IWB, PHBern, 25. Januar, Bern.
Author(s)
Brühwiler, Christian orcid-logo
PHSG Organisation name
Prorektorat Forschung & Entwicklung 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
metadata only
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/4163
  • Details
Topic PHSG
Lehrer:innenbildung
Fields of Science and Technology (OECD)
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Humanities
Social sciences
Name of the eventStart date of the eventEnd date of the event
Tagung der IWB
March 24, 2008
January 25, 2008
PHSG Organisation name
Prorektorat Forschung & Entwicklung 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
Access Rights
metadata only (bibliographisch)
License Condition
All rights reserved

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback