Options
KIAL: Eine qualitativ-explorative Untersuchung eines interreligiösen Bildungsmoduls für angehende Lehrpersonen (Forschungsbericht)
Loading...
Resource type
Report
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Suhner, J., & Winter, M. (2022). KIAL: Eine qualitativ-explorative Untersuchung eines interreligiösen Bildungsmoduls für angehende Lehrpersonen (Forschungsbericht). St. Gallen und Zürich: PHSG und Universität Zürich. https://doi.org/10.18747/phsg-coll3/id/1631
Author(s)
Suhner, Jasmine
Editor(s)
Suhner, Jasmine
PHSG Organisation name
License Condition
by/4.0/
Proforis OA-status
Green OA - published version
Topic PHSG
Ethik, Religionen, Gemeinschaft (ERG)
Fields of Science and Technology (OECD)
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Philosophy, Ethics and Religion
Social sciences, interdisciplinary
PHSG Organisation name
PHSG division (old structure)
PHSG - Studienbereich Natur, Mensch und Gesellschaft
Version
Published Version
Access Rights
Open Access
License Condition
by/4.0/
Rights Holder
Author(s)