Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Schulleitung und Inklusion in Brennpunktschulen: Skalenentwicklung, methodische Herangehensweise im Längsschnitt und Ergebnisse
 
Options

Schulleitung und Inklusion in Brennpunktschulen: Skalenentwicklung, methodische Herangehensweise im Längsschnitt und Ergebnisse

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Conference Paper not in Proceedings
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Skedsmo, G., Huber, S. G., Schwander, M., & Pham, G. (2018, März). Schulleitung und Inklusion in Brennpunktschulen: Skalenentwicklung, methodische Herangehensweise im Längsschnitt und Ergebnisse. Beitrag präsentiert an 26. DGfE-Kongress, März 2018, Essen.
Author(s)
Skedsmo, Guri
Huber, Stephan Gerhard
Schwander, Marius
Pham, Hong Giang orcid-logo
PHSG Organisation name
Institut Pädagogische Psychologie 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
metadata only
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/2287
  • Details
Topic PHSG
Pädagogische Psychologie
Fields of Science and Technology (OECD)
Psychology (including human - machine relations)
Educational sciences
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
PHSG Organisation name
Institut Pädagogische Psychologie 
PHSG division (old structure)
PHSG - Institut Professionsforschung & Kompetenzentwicklung
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
Access Rights
metadata only (bibliographisch)
License Condition
All rights reserved
Rights Holder
Author(s)

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback