Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Problem-Based Learning in der Lehrerinnen- und Lehrerbildung an der Pädagogischen Hochschule St.Gallen
 
Options

Problem-Based Learning in der Lehrerinnen- und Lehrerbildung an der Pädagogischen Hochschule St.Gallen

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Book Part
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Bischoff, S., Oberholzer, L., & Vogt, F. (2007). Problem-Based Learning in der Lehrerinnen- und Lehrerbildung an der Pädagogischen Hochschule St.Gallen. In J. Zumbach, A. Weber, & G. Olsowski (Hrsg.), Problembasiertes Lernen. Konzepte, Werkzeuge und Fallbeispiele aus dem deutschsprachigen Raum. Bern: h.e.p. Verlag, 131-144.
Author(s)
Bischoff, Sonja 
Oberholzer, Lucas 
External Link
https://www.fachportal-paedagogik.de/literatur/vollanzeige.html?FId=3071781
PHSG Organisation name
Institut Frühe Bildung 0 bis 8 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
metadata only
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/3685
  • Details
Topic PHSG
Schule und Profession
Lehrer:innenbildung
Frühe Bildung 0 bis 8
Fields of Science and Technology (OECD)
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Psychology (including human - machine relations)
PHSG Organisation name
Institut Frühe Bildung 0 bis 8 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
Access Rights
metadata only (bibliographisch)
License Condition
All rights reserved

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback