Options
Wirksamkeit spielbasierter Lernumgebungen: Empirische Befunde
Loading...
Resource type
Book Part
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Hauser, B. (2020). Wirksamkeit spielbasierter Lernumgebungen: Empirische Befunde. In M. Kübler, G. Buhl, & C. Rüdisüli (Hrsg.), Spielen und Lernen verbinden - mit spielbasierten Lernumgebungen: Theorie - Empirie - Praxis (S. 41-50). Bern: hep-Verlag. https://doi.org/10.18747/phsg-coll3/id/1318
Author(s)
Hauser, Bernhard
PHSG Organisation name
Project(s)
License Condition
All rights reserved
Proforis OA-status
Green OA - published version
Topic PHSG
Fields of Science and Technology (OECD)
PHSG Organisation name
PHSG division (old structure)
PHSG - Institut Lehr-Lernforschung
Project(s)
Access Rights
Open Access
License Condition
All rights reserved
Rights Holder
Publisher
Embargo end
October 1, 2022