Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Diskussion der teilprojektübergreifenden Fragestellungen von LINCA
 
Options

Diskussion der teilprojektübergreifenden Fragestellungen von LINCA

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Book Part
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Holtsch, D., Sticca, F., & Eberle, F. (2018). Diskussion der teilprojektübergreifenden Fragestellungen von LINCA. In D. Holtsch & F. Eberle (Hrsg.), Untersuchungen zu Lehr-Lernprozessen im kaufmännischen Bereich. Ergebnisse aus dem Leading House LINCA und Schlussfolgerungen für die Praxis (S. 199–204). Münster: Waxmann. https://doi.org/10.18747/phsg-coll3/id/714
Author(s)
Holtsch, Doreen
Sticca, Fabio
Eberle, Franz
DOI
10.18747/PHSG-coll3/id/714
PHSG Organisation name
Prorektorat Forschung & Entwicklung 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
Green OA - published version
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/3318
File(s)
 main article: Volltext.pdf (331.09 KB)
  • Details
Topic PHSG
Lehrer:innenbildung
Subjects
  • Kompetenz

  • Lehrpersonen

  • Unterrichtsqualität

  • Lernende

  • kaufmännische Berufsa...

Fields of Science and Technology (OECD)
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Additional Information
Erschienen im Rahmen des PHSG-externen Projekts "Leading House LINCA - Lehr-Lernprozesse im kaufmännischen Bereich" (Universität Zürich)
PHSG Organisation name
Prorektorat Forschung & Entwicklung 
PHSG division (old structure)
PHSG - Institut Professionsforschung & Kompetenzentwicklung
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
Version
Published Version
Access Rights
Open Access
License Condition
All rights reserved
Rights Holder
Publisher
Embargo end
November 1, 2020

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback