Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Teamteaching in der Basisstufe
 
Options

Teamteaching in der Basisstufe

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Conference Paper not in Proceedings
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Urech, C., & Zumwald, B. (2011, Juni). Teamteaching in der Basisstufe. Beitrag präsentiert an der SGBF-Tagung 2011, Symposium "Grund- und Basisstufe: Pädagogische und fachdidaktische Perspektiven" 22.6.2011, Basel. https://doi.org/10.18747/PHSG-coll3/id/23
Author(s)
Urech, Christa 
Zumwald, Bea orcid-logo
DOI
10.18747/PHSG-coll3/id/23
PHSG Organisation name
Institut Schule und Profession 
Institut Frühe Bildung 0 bis 8 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
Green OA - published version
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/2976
File(s)
 main article: Volltext.pdf (694.45 KB)
  • Details
Topic PHSG
Schule und Profession
Lehrer:innenbildung
Subjects
  • Teamteaching

  • Basisstufe

  • Grundstufe

Fields of Science and Technology (OECD)
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Name of the event
Symposium "Grund- und Basisstufe: Pädagogische und fachdidaktische Perspektiven" auf dem SGBF-Kongress 2011
PHSG Organisation name
Institut Schule und Profession 
Institut Frühe Bildung 0 bis 8 
PHSG division (old structure)
PHSG - Institut Lehr-Lernforschung
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
Version
Published Version
Access Rights
Open Access
License Condition
All rights reserved
Rights Holder
Author(s)

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback