Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Wirkungen mathematischen und mathematikdidaktischen Wissens von Lehrpersonen auf den Lernerfolg der Schülerinnen und Schüler
 
Options

Wirkungen mathematischen und mathematikdidaktischen Wissens von Lehrpersonen auf den Lernerfolg der Schülerinnen und Schüler

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Conference Paper not in Proceedings
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Brühwiler, C., Hollenstein, L., & Affolter, B. (2015, Juli). Wirkungen mathematischen und mathematikdidaktischen Wissens von Lehrpersonen auf den Lernerfolg der Schülerinnen und Schüler. Beitrag präsentiert am Jahreskongress der SGBF in St.Gallen, 29. Juni - 1. Juli.
Author(s)
Brühwiler, Christian orcid-logo
Hollenstein, Lena orcid-logo
Affolter Benita
PHSG Organisation name
Institut Frühe Bildung 0 bis 8 
Prorektorat Forschung & Entwicklung 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
metadata only
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/3969
  • Details
Topic PHSG
Frühe Bildung 0 bis 8
Lehrer:innenbildung
Fields of Science and Technology (OECD)
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Humanities
Social sciences
Name of the eventEnd date of the event
SGBF-Kongress 2015
July 1, 2015
PHSG Organisation name
Institut Frühe Bildung 0 bis 8 
Prorektorat Forschung & Entwicklung 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
Access Rights
metadata only (bibliographisch)
License Condition
All rights reserved

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback