Options
Nutzung von Forschungswissen durch Lehrpersonen: Eine datengestützte Betrachtung von Nutzungsprofilen
Loading...
Resource type
Journal Article
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Locher, F. M., Unger, V., Hartmann, U., & Hochweber, J. (2023). Nutzung von Forschungswissen durch Lehrpersonen: Eine datengestützte Betrachtung von Nutzungsprofilen. Beiträge zur Lehrerinnen- und Lehrerbildung, 41(2), 299-315. https://doi.org/10.36950/bzl.41.2023.10353
External DOI
PHSG Organisation name
Project(s)
License Condition
by/4.0/
Proforis OA-status
Platinum OA
Topic PHSG
Pädagogische Psychologie
Berufspraxis
Fields of Science and Technology (OECD)
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Psychology (including human - machine relations)
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
PHSG Organisation name
PHSG division (old structure)
PHSG - Institut Kompetenzdiagnostik
Project(s)
Version
Published Version
Access Rights
Open Access
License Condition
by/4.0/
Rights Holder
Author(s)