Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Die Instruktionssensitivität von Testaufgaben und ihre Beziehung zu Inhalten des Unterrichts
 
Options

Die Instruktionssensitivität von Testaufgaben und ihre Beziehung zu Inhalten des Unterrichts

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Conference Paper not in Proceedings
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Hochweber, J., Naumann, A., & Hartig, J. (2015, Juni). Die Instruktionssensitivität von Testaufgaben und ihre Beziehung zu Inhalten des Unterrichts.Beitrag präsentiert beim Kongress der Schweizerischen Gesellschaft für Bildungsforschung (SGBF), 29. Juni - 1. Juli 2015, St.Gallen.
Author(s)
Hochweber, Jan 
Naumann, Alexander
Hartig, Johannes
PHSG Organisation name
Institut Pädagogische Psychologie 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
metadata only
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/4296
  • Details
Topic PHSG
Pädagogische Psychologie
Fields of Science and Technology (OECD)
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Psychology (including human - machine relations)
Name of the eventEnd date of the event
SGBF-Kongress 2015
July 1, 2015
PHSG Organisation name
Institut Pädagogische Psychologie 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
Access Rights
metadata only (bibliographisch)
License Condition
All rights reserved

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback